(toiminnot)

hwechtla-tl: Tarina: us

Kierre.png

Mikä on WikiWiki?
nettipäiväkirja
koko wiki (etsi)
viime muutokset


Jumalan Henki

Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme -- sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -- että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen. Jeesus kuoli ristillä myös sen takia, että Jumala voisi vuodattaa Pythän Henkensä pelastettuun ihmissydämeen. Ristin sovitus on Hengen täyteydenkin perustus. Jeesuksen piti ristinpuulla kärsiä ja kuolla, jotta hän ylösnoustuansa ja taivaaseen astuttuansa voisi lähettää luvatun Pyhän Hengen. Samoin on synti ettei taivaassa sinulle varattu ensin saatava ristin veren paikka jäisi tyhjäksi. puhdistun ja vastaanota Jeesus. anteeksiantamus sydämeen, ennenkuin Jumala voi vuodattaa myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armor niin, "auttanut sinua päivänä pelastuksen ja kuullu sinua olen minä ajalla otollisella" :sanoo hän sillä. sanoja rakkauden ja armon heille puhui hän, ihmisiä turvaavia häneen, kaipaavia anteeksiantamusta, tulleita synnintuntoon kohtaa Jeesus kun. VEREEN JEESUKSEN KAUTTA USKON ARMON SAA HYLKÄÄVÄ JA TUNNUSTAVA SYNTINSÄ. ja sitten: "jeesus-nimessä on pelastus. pelastus on suurin, mitä ihminen voi koskaan saada. Se merkitsee taivassovitushuone osuutta, iankaikkista elämää, kaikki ajallinen rakkautensa" meitä kohtaan raukeaa tyhjiin viimeistään ihmisen kuollessa ruumiillisesti, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli kuoleman jälkeen. Kuoli kuolemistaan, koko ajan vähän silleen.

Lisää mielenkiintoista asiaa kirjassa "SUURI PELASTUS", postiennakolla vain 530,- tai vastaavat tiedot saa myös kävelemällä asematunnelissa ja lukemalla jokaisen lappusen, joka siellä tungetaan käteen. Mutta ettehän te siellä liiku, siellähän voi tulla hakatuksi.


vielä vanhemmat tekstit

kategoria: vanhat www-sivuni


kommentoi (viimeksi muutettu 29.12.2010 10:11)