Hangossa oli tosi kiva flengauskaruselli vedessä. Tykkään toki flengata (eli heilahtaa köyden varassa), mutta vielä tärkeämpää on se, että karuselli ohjasi ihmisiä auttamaan toisiaan: varsinkin pienten oli vaikea ylettyä keskitasanteen päältä karusellin reunoilla roikkuviin köysiin.
Ollapa enemmän tuollaisia laitteita, jotka toimivat yhteistyöllä! Muistan, että joskus kun oltiin perheturneella Tanskassa 1984 (olin 5-vuotias), siellä oli kokonainen huvipuisto laitteita, jotka toimivat lihasvoimalla. On mahtavaa, että isille (ja miksei muillekin) on käyttöä! On niin typerää, että oikeassa huvipuistossa vanhempien tehtävä on hengata mukana.