Kokeilimme parantaa Qiniä (ks. Qin-pelin peliarvostelu) sääntömuutoksilla. Ehdimme testata kahta sääntömuutosta:
1. yksiväristen laattojen jättäminen pois pelistä
Peli muuttui suunnitelmallisemmaksi eikä tuntunut enää niin epäreilulta. Lopputulos oli kuitenkin edelleen aika satunnaisen tuntuinen. Lisäksi laatat loppuivat kesken.
2. pelaajat saavat eri määrän vuoroja pagodimääränsä perusteella
Kokeilimme sellaista sääntöä, että jos pelaajalla on vuoronsa alussa eniten pagodeja, hän saa sijoittaa 1 laatan, jos toiseksi eniten, 3 laattaa, ja vähiten, 2 laattaa. Jos kahdella pelaajalla oli yhtä paljon, heidät luettiin molemmat ylemmälle tasolle (kuten kilpailuissakin). Jos siis a > b > c, niin pelaaja saa seuraavasti siirtoja pagodimäärien perusteella vuoron alussa:
pelaajan pagodit muiden pagodit siirtomäärä a a, a 1 a a, b 1 a b, b 1 a b, c 1 b a, b 3 b a, c 3 b a, a 2 c a, b 2
Tämä peli oli oikeasti hyvin mielenkiintoinen, mutta varsin tasoittuva. Suurläänejä syntyi paljon enemmän kuin normaalissa pelissä. Peli jumittui uuvutustaisteluun, kun kaikilla oli 2 pagodia käyttämättä. Todennäköisesti kannattaisi käyttää jotain muuta menestysmittaria kuin juuri sitä, josta myös voittaminen riippuu - esimerkiksi läänien määrää, suurläänien määrää tai muuta vastaavaa.