Tämän päivän ohjelmointikerhossa äänestettiin (käyttäen tietenkin hyväksyntä-äänestystä), mitä peliä aletaan tehdä. Pacman voitti; tunnissa ehdimme koodata sitä näin pitkälle:
miten hiirensuunta olkoon "x.ero (eka paikka) - (eka hiiri) olkoon "y.ero (vika paikka) - (vika hiiri) onko (itseis :x.ero) > (itseis :y.ero) joson [ riippuen :x.ero < 0 [anna "oikea] [anna "vasen] ] josei [ riippuen :y.ero < 0 [anna "ylös] [anna "alas] ] valmis miten itseis :arvo anna riippuen :arvo < 0 [0-:arvo] [:arvo] valmis miten kaari :pituus toista :pituus [et 1 oi 5] valmis miten kummitus et 12 kaari 36 et 12 oi 135 toista 4 [et 4 va 90 et 4 oi 90] valmis miten pacman :suu kaari 60 + :suu oi 90 et 12 va 120 + 5 * :suu et 12 valmis miten pacmanliikkuu olkoon "suunta hiirensuunta äläpiirrä jos :suunta = "ylös [pystyyn 10 asentoon 110] jos :suunta = "alas [pystyyn -10 asentoon 290] jos :suunta = "oikea [vaakaan 10 asentoon 200] jos :suunta = "vasen [vaakaan -10 asentoon 20] piirrä pacman 0 valmis miten pacmanpeli pyyhi pacmanliikkuu odota 10 pacmanpeli valmis
Jatkokehitys (jos sellaista tulee) on osoitteessa: http://dy.fi/dew